Post by conteweelema on Feb 24, 2022 17:38:38 GMT 5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angry Birds Journey ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angry Birds Journey IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange mynter ▞▞▞
▞▞▞ Angry Birds Journey 2022 version ▞▞▞
Meh....spilte 14 nivåer. Ikke engang det minste utfordrende. Jeg vil holde meg til originalen som aldri vil bli toppet så lenge Rovio fortsetter å presentere oss med dette som en oppdatert tolkning.
😑kjedelig...... Ikke like morsomt som tidligere spill som Rio, space, star Wars og stella som har blitt fjernet av en eller annen grunn..... Kjenner ikke støtet når fugler treffer strukturene
Angry Birds Journey פאזל zqc
Jeg liker dette spillet, men jeg har flere problemer med det. For hvor enkelt det er, det er også vanskelig, spesielt rød suger så ille. Spesialen hans er ok, men han får meg regelmessig til å miste nivåer! Jeg vil sikte dit jeg vil treffe, men han vil på en eller annen måte ikke bryte det jeg vil at han skal bryte, og halvparten av tiden treffer han det samme stedet og kaster bort sine 4 treff. Jeg skulle ønske du kunne slå av spesialbevegelsene fordi jeg vil ha 1 gris eller ballong fast på 1 brikke og må kaste bort en spesial for å få den.
Jeg har alltid elsket Angry Birds... Inntil nå. Dette spillet er i beste fall middelmådig og mister mye av sin blokk-bashing moro for polsk skyld. Husk Rovio, folk elsker en god eksplosjon! 💥
Det er gøy, men hvis dette spillet fryser en gang til, og tvinger meg til å lukke det og så tar hele oppstartsfremgangen min, endrer jeg dette til én stjerne og avinstallerer det. Det er ekstremt frustrerende, og det bør uansett ikke telle en kamp nær som tapt. Dårlig funksjon.
Ikke tro vurderingen, halvparten av de positive anmeldelsene ser falske ut. Spillet er ikke annet enn frustrerende når du kommer til høyere nivåer og tydelig styrer deg mot å bruke penger bare for å prøve igjen. Ikke en morsom måte å fordrive tiden på, nå bare en unnskyldning for å prøve å presse hver krone ut av deg.
Første anmeldelse.. Med 5 stjerner fordi det er superspill
Angry Birds Journey er ganske gode spill, spillingen er enkel, første gang å spille, fantastisk og interessant. 😉👍🏻
Det er et kult spill, men hvorfor er ikke blått her?
Angry Birds Journey Головоломки jjzh
Personlig har spillet vokst på en mer barnslig base (som det skal) og til tross for dette er det et godt spill. Jeg vet ikke hva som var opp, men med ubegrenset liv, men ... Åh ja. 3 stjerner for meg cuz jeg er ikke veldig ung i det hele tatt. Aldersgruppe jeg vil foreslå er omtrent 7 eller 8
LIKER IKKE SPILLET!! Holder på å fryse - ikke verdt forverringen.
Jeg likte å spille det første angry birds-spillet med sønnen min, det var gøy, bortsett fra at det tok lang tid å slå de grisehusene ned. Jeg legger merke til at det er en bedre oppgradering til angry birds-spillet denne gangen fuglene er sterkere de gjør jobben jeg nettopp startet spilte i går og elsker det😃
Veldig fint spill, målpoden bør være overalt, så det er lett å ødelegge alle blokker, kontroller kan gjøres jevnere og musikk kan gjøres mer avslappende, spesielt sfx, hvile på samme måte som det gamle konseptet, apso redusere sliping for hvert nivå, gjør det i 5 til 10 sett, som spillet for fritid, så folk har kanskje ikke mye tid til å gå gjennom hvert nivå veldig fint spill tbh,
Angry Birds Journey Παιχνίδια παζλ gdvv
Nei, dette er ikke som de første versjonene av Angry Birds. De har disse dumme ildfluene som du må forene for å slå nivået. Du vil endelig slå et hardt nivå, bare ildfluene blir blokkert av en liten obstical og vil ikke fly rundt den for å forene seg. Tvinger deg til å bruke en annen fugl til å bryte en enkelt blokk eller hva som helst. Nå vil du sannsynligvis miste nivået med én fugl. De gir deg bare 5 forsøk om dagen, men de tilbyr pakker du kan kjøpe for å slå den. Å selge pakker er ok. Ikke manipuler likevel.
Jeg trodde jeg likte det, men skuffet over at du ikke kan kjøpe boostere med pengene du vinner i spillet. Tilsynelatende må du bruke penger, ekte penger. Som jeg ikke får insentiv til å prøve å vinne da, har $15 000 i spill for hva? Flere liv, jeg kan vente.
Ikke så bra som den forrige delen. Spillet trenger forbedring.
Det gikk bra til å begynne med, men det sluttet å fungere.
Artig spill. Veldig avhengighetsskapende. La oss hente grisene og klekkeungene!
Fantastisk spill helt til du dør noen ganger og må betale for å fortsette.
Underveldende. Over 50 nivåer uten en ny karakter. Bring tilbake angry birds 1
superb når jeg ble lei det gjør spillet interessant 🙂 og er mye av det beste spillet og selv om jeg ikke kan uttrykke mitt. følelse
Den har en tanke å fryse opp!
Dette spillet fryser kontinuerlig. Den forteller deg at det ikke er flere nivåer, men hvis du stenger det ute, er nivåene der. Fuglene endrer seg på ulike nivåer. Jeg har prøvd flere ganger denne uken å nå ut til noen, og ingen svarer. Å, og ikke avinstaller det ved et uhell, du vil miste all fremgang! Jeg har spilt alle angry bird-spillene, og dette er det desidert verste. Det er et morsomt spill, men jeg er klar til å bli ferdig med det.
på gjerdet. det er bra, virker gøy så langt.. sus of the lives-greia. Jeg er bekymret for at det vil ha uslåelige nivåer som vil tvinge deg til å kjøpe ting eller slutte. Vi får se. Jeg oppdaterer etter en stund.
Først av grafikken din på angry birds suger andre av alle chuck er ikke så sterk av en sint fugl nummer 3 bombe er en 💣 så han skal eksplodere noen sekunder etter kontakt ikke rett ved kontakt også grisene i spillet suger de trenger å være mer rund som en gris, det ser ut til at du har avskåret Matilda fra angry birds-spillet sammen med Terrance fire the idiot som satte på den forferdelige grafikken til alt i spillet
Ved oppstart tok det alltid ganske lang tid å starte og overtok enheten min fullstendig i prosessen. Jeg ventet i 2 faste minutter på at den skulle starte til sist, og etter å ha startet telefonen på nytt for å gå av startskjermen, slettet jeg denne appen umiddelbart. Vet ikke hvilke data den samlet inn, men den gjør det ikke lenger....
Jeg liker dette spillet veldig godt, og det er veldig bra for små barn å spille dette spillet til.
Flott å spille Angry Birds igjen. Ikke plagsomt som tidligere spill med tonnevis av irriterende annonser. Glad for å se Rovio gå tilbake til røttene til dette spillet og gjøre det som bygde dette merket til å begynne med. Takk skal du ha.
flott spill dette bringer tilbake så mange minner, men nivået burde være litt vanskeligere
morsom måte å tilbringe "fri" tid
Angry Birds Journey Réflexion lnp
mye moro, jeg elsker det. å ødelegge tårn og velte griser er morsommere enn jeg trodde det ville være glad jeg lastet det ned. prøv det hvis du får sjansen, du kan bli overrasket.
Flott etter for sakte ab2!
Nyt spillet, men med den nyeste oppdateringen, vil det ikke spille. Det viser startskjermbildet og bare spinnene .. Jeg antar at hvis det ikke åpnes senere, vil det bli avinstallert ..
Dummet ned versjon av originalen. Jeg likte ikke veiledningen tidlige nivåer og avinstallerte.
2 * bare fordi det er Angry Birds. Barnslig spillfølelse. De firkantede grisene er halte. Fuglene reagerer ikke som de forrige spillene. Du trenger egentlig ikke trykke for å bruke fuglekrefter, bare la dem treffe og de gjør sitt, liksom. Svært repeterende, fuglene reagerer likt. Hvorfor går alt tilbake når de treffer? Denne versjonen har ikke den samme eksplosive følelsen som 1 og 2, og det gjør den kjedelig. Jeg var spent da jeg så det nye spillet, ønsket å like, avinstallert etter lvl 20 for å gi det en sjanse.
morsomt spill elsker grafikken og enkel kontroll
Jeg elsket dette angry birds-spillet fullstendig, da jeg kom til nivå 87, ble det vanskelig å komme gjennom den aller siste fasen av nivået. Nivå 88 var for enkelt og litt vanskelig på 89, men det er umulig å passere nivå 90. Jeg kjøpte en pakke for $2,99 Jeg ventet på at den skulle lastes etter betaling, men så snart nivået åpnet var den eneste fuglen jeg kjøpte i pakken. flyr allerede uten at jeg har rørt skjermen min. Jeg har prøvd å passere dette nivået siden den første dagen jeg lastet ned appen. Jeg elsker det!
Fryktelig misfornøyd med produktet. Jeg forhåndsregistrerte meg for det, og jeg spilte til lvl 121 og jeg er virkelig skuffet. Level-designet er alltid det samme og blir kjedelig veldig fort. Det er altfor enkelt, og jeg har ikke mistet et ENESTE liv med å spille så langt. Muligheten til å utløse fugleevnen manuelt ble fjernet, noe som gjorde spillet lettere å fange opp, men fjernet mye av den langvarige moroa. Life-systemet er en billig måte å øke pengebruken på spillet og strekker ut spillingen. 2/10
Dette er en ny følelse, ikke som gamle spill og kunstverk er veldig dårlig
Dette spillet er virkelig dårlig. Du kan ikke bruke fuglenes krefter når du vil, de aktiveres av seg selv. Nivådesignet er kjedelig. Du kan ikke bytte fugler i forskjellige situasjoner. Og de prøver sitt beste for å gjøre et nivå urettferdig, ikke vanskelig. Også når du bruker den svarte fuglen til å sprenge strukturer, despawner de enten eller faller rett ned
Rising Super Chef - Cook Fast Аркадни dzh